Я Мала Галина Олександрівна - учитель математики гімназії імені Пантелеймона Куліша м. Борзни. Навчалась в Ніжинському державному університеті на фізико-математичному факультативі.
Отримала спеціальність вчителя математики та основ економіки. Стаж роботи — 14 років. Класний керівник 8 класу.
Моє
педагогічне кредо
«Мети досягає
той, хто її прагне»
«Математика – цариця всіх наук». Цю істину я запам’ятала ще з шкільних
років, коли вперше познайомилася з
числами й формулами, коли відкрила для себе золотий переріз й зрозуміла, що
весь світ живе за певними математичними законами. З’явилося прагнення пізнати його через пошук гармонії й
досконалості. Тому я обрала професію вчителя, яка не тільки спонукала до
розвитку, самовдосконалення, але й несе світ знань моїм маленьким друзям.
Я – звичайний учитель математики, який кожен день, кожен урок працює з
числами, формулами, теоремами, графіками. Одним учням дії з числами й задачі даються легко, іншим доводиться
докладати багато зусиль, щоб пізнати теорему Вієта, Піфагора… А інший
намагається знайти на уроці справу до душі, він байдужий до уроку математики.
Тому намагаюся організувати навчальну діяльність так, щоб в учня з’явилася
потреба навчатися. Завдання вчителя полягає в тому, щоб навчити кожного
відповідно до нахилів і здібностей. Саме мої вихованці спонукають мене рухатися
вперед, осягаючи нові форми й методи, які допомагають зацікавити кожного. Успіх
– це радість, і вести дитину до радості, вважаю, висока мета вчителя. Прагну,
щоб учням на моїх уроках було цікаво, комфортно, затишно й легко.
У своїй багатогранній учительській практиці
використовують різноманітні технології: традиційні й сучасні, новітні. У
старших класах спонукаю кожного
вихованця до індивідуальної роботи, розробляючи індивідуальну освітню
траєкторію. Я повинна сформувати особистість випускника відповідно до вимог
сучасності. Що для цього потрібно? Вважаю, самій перебувати в творчому пошуку,
не зупинятися на досягнутому, йти в ногу з часом, бо досвідченими вчителями не
народжуються, ними стають. Моя професія -
це спосіб пізнання, творчості, спілкування, самовираження. Навчання,
навчання… безкінечно. Для мене бути вчителем – це значить жити. Невипадково говорять:
«Той, хто перестав навчатися, не має права навчати!»
Я Мала Галина Олександрівна - учитель математики гімназії імені Пантелеймона Куліша м. Борзни. Навчалась в Ніжинському державному університеті на фізико-математичному факультативі.
Отримала спеціальність вчителя математики та основ економіки. Стаж роботи — 14 років. Класний керівник 8 класу.
Моє педагогічне кредо
«Мети досягає той, хто її прагне»
«Математика – цариця всіх наук». Цю істину я запам’ятала ще з шкільних
років, коли вперше познайомилася з
числами й формулами, коли відкрила для себе золотий переріз й зрозуміла, що
весь світ живе за певними математичними законами. З’явилося прагнення пізнати його через пошук гармонії й
досконалості. Тому я обрала професію вчителя, яка не тільки спонукала до
розвитку, самовдосконалення, але й несе світ знань моїм маленьким друзям.
Я – звичайний учитель математики, який кожен день, кожен урок працює з
числами, формулами, теоремами, графіками. Одним учням дії з числами й задачі даються легко, іншим доводиться
докладати багато зусиль, щоб пізнати теорему Вієта, Піфагора… А інший
намагається знайти на уроці справу до душі, він байдужий до уроку математики.
Тому намагаюся організувати навчальну діяльність так, щоб в учня з’явилася
потреба навчатися. Завдання вчителя полягає в тому, щоб навчити кожного
відповідно до нахилів і здібностей. Саме мої вихованці спонукають мене рухатися
вперед, осягаючи нові форми й методи, які допомагають зацікавити кожного. Успіх
– це радість, і вести дитину до радості, вважаю, висока мета вчителя. Прагну,
щоб учням на моїх уроках було цікаво, комфортно, затишно й легко.
У своїй багатогранній учительській практиці
використовують різноманітні технології: традиційні й сучасні, новітні. У
старших класах спонукаю кожного
вихованця до індивідуальної роботи, розробляючи індивідуальну освітню
траєкторію. Я повинна сформувати особистість випускника відповідно до вимог
сучасності. Що для цього потрібно? Вважаю, самій перебувати в творчому пошуку,
не зупинятися на досягнутому, йти в ногу з часом, бо досвідченими вчителями не
народжуються, ними стають. Моя професія -
це спосіб пізнання, творчості, спілкування, самовираження. Навчання,
навчання… безкінечно. Для мене бути вчителем – це значить жити. Невипадково говорять:
«Той, хто перестав навчатися, не має права навчати!»
Немає коментарів:
Дописати коментар