Самостійна робота з теми «Множини»
І варіант
1.
A={1;5;8;15}; B={3;5;7;15;18};
C=AUB; D=A∩B. Знайдіть C і D.
2.
A={3;19;125}; B={7;13;125};
C=A∩B. Зі скількох елементів складається множина С.
3. A={хліб, молоко,
цукерки, печиво, кава} – множина товарів у магазині. В1={масло,
печиво, цукор}–
множина товарів, які хоче придбати перший покупець. В2={молоко,
хліб, печиво}
– множина товарів, які хоче придбати другий покупець. Який із двох покупців
зможе задовольнити свої потреби у магазині?
4.
Яка із множин A={1; 3,5; 9;}; B={1;7;8;9;19};
C={-1; 0; 7; 8; 15;} є підмножиною множини
натуральних чисел N.
5.
А- множина квадратів усіх цілих чисел. Які із чисел 1; 16; 5; -4; 0,3; 8; 25 є елементами цієї множини.
6. Нехай А – множина коренів рівняння х2
− х = 0 , а В = {0; 2}. Знайти A∩B, АUВ.
7. Записати множину, перелічивши її елементи: А = {n│n – додатні числа,
кратні 3 і менші 25}.
8. Нехай М = {Чотирикутники}. Чи належать до множини М такі фігури:
квадрат, шестикутник, ромб, коло? Відповідь обґрунтувати.
9. Відомо, що в класі 30 учнів, 20 з них вивчають англійську мову і 16 –
французьку. Скільки учнів вивчають і англійську, і французьку мови?
10. Нехай А = {1,2,3,4,5,6,7} і В = {2,4,6}. Знайти об’єднання, переріз та
різницю цих множин.
11. Кожен із співробітників організації знає хоча б одну іноземну мову.
Англійську знають 6 осіб, німецьку – 6, французьку – 7, англійську і німецьку –
4, німецьку і французьку – 3, французьку і англійську – 2. Усі три мови знає
один співробітник. Скільки людей працює в організації? Скільки з них знають
лише англійську?
Самостійна робота з теми «Множини»
ІІ варіант
1.
A={1;2;9;17}; B={3;2;8;17;19};
К=AUB; Р=A∩B. Знайдіть К і Р.
2.
A={4;21;152}; B={7;15;152};
C=A∩B. Зі скількох елементів складається множина С.
3. A={хліб, кефір,
цукерки, печиво, чай} – множина товарів у магазині. В1={масло,
печиво, сіль}–
множина товарів, які хоче придбати перший покупець. В2={кефір,
хліб, печиво}
– множина товарів, які хоче придбати другий покупець. Який із двох покупців
зможе задовольнити свої потреби у магазині?
4.
Яка із множин A={0; 6,7; 8;}; B={1;5;7;9;18};
C={-2; -1; 0; 8; 14;} є підмножиною множини
натуральних чисел N.
5.
А – множина квадратів усіх цілих чисел. Які із чисел 1; 25; 3; -9; 0,2; 6; 16 є елементами цієї множини.
6. Нехай А – множина коренів рівняння х2
− 2х = 0 , а В = {0; 3}. Знайти A∩B, АUВ.
7. Записати множину, перелічивши її елементи: В = {n│n – прості числа,
менші 20}.
8. Чи рівні множини {a, b, c, d} і {b, d, c, a}. Відповідь
обґрунтувати.
9. Відомо, що 28 мешканців будинку утримують котів і собак, 17 з них
утримують котів, 15 – собак. Скільки мешканців будинку утримують і собаку, і
кота?
10. Нехай А = {5, 7,9, 11, 12, 14, 15} і В = {5, 6, 9, 12}. Знайти
об’єднання, переріз та різницю цих множин.
11. На першому курсі педагогічного факультету 95 студентів захоплюються
спортом. З них 50 займаються волейболом, 48 – баскетболом, 36 – тенісом,
волейболом і баскетболом -21, волейболом і тенісом – 15, баскетболом і тенісом
– 18. Скільки студентів займаються іншими видами спорту, якщо 5 студентів
займаються баскетболом, волейболом і тенісом?
Немає коментарів:
Дописати коментар