понеділок, 18 вересня 2017 р.

Готуємось до самостійної роботи у 8 класі (поглиблене вивчення)

Самостійна робота з теми «Множини»
І варіант
1. A={1;5;8;15}; B={3;5;7;15;18}; C=AUB; D=AB. Знайдіть C і D.
2. A={3;19;125}; B={7;13;125}; C=AB. Зі скількох елементів складається множина С.
3. A={хліб, молоко, цукерки, печиво, кава} – множина товарів у магазині. В1={масло, печиво, цукор}– множина товарів, які хоче придбати перший покупець. В2={молоко, хліб, печиво} – множина товарів, які хоче придбати другий покупець. Який із двох покупців зможе задовольнити свої потреби у магазині?
4. Яка із множин A={1; 3,5; 9;}; B={1;7;8;9;19}; C={-1; 0; 7; 8; 15;} є підмножиною множини натуральних чисел N.
5. А- множина квадратів усіх цілих чисел. Які із чисел 1; 16; 5; -4; 0,3; 8; 25 є елементами цієї множини.
6. Нехай А – множина коренів рівняння х2х = 0 , а В = {0; 2}. Знайти AB, АUВ.
7. Записати множину, перелічивши її елементи: А = {n│n – додатні числа, кратні 3 і менші 25}.
8. Нехай М = {Чотирикутники}. Чи належать  до множини М такі фігури: квадрат, шестикутник, ромб, коло? Відповідь обґрунтувати.
9. Відомо, що в класі 30 учнів, 20 з них вивчають англійську мову і 16 – французьку. Скільки учнів вивчають і англійську, і французьку мови?
10. Нехай А = {1,2,3,4,5,6,7} і В = {2,4,6}. Знайти об’єднання, переріз та різницю цих множин.
11. Кожен із співробітників організації знає хоча б одну іноземну мову. Англійську знають 6 осіб, німецьку – 6, французьку – 7, англійську і німецьку – 4, німецьку і французьку – 3, французьку і англійську – 2. Усі три мови знає один співробітник. Скільки людей працює в організації? Скільки з них знають лише англійську?
 
Самостійна робота з теми «Множини»
ІІ варіант
1. A={1;2;9;17}; B={3;2;8;17;19}; К=AUB; Р=AB. Знайдіть К і Р.
2. A={4;21;152}; B={7;15;152}; C=AB. Зі скількох елементів складається множина С.
3. A={хліб, кефір, цукерки, печиво, чай} – множина товарів у магазині. В1={масло, печиво, сіль}– множина товарів, які хоче придбати перший покупець. В2={кефір, хліб, печиво} – множина товарів, які хоче придбати другий покупець. Який із двох покупців зможе задовольнити свої потреби у магазині?
4. Яка із множин A={0; 6,7; 8;}; B={1;5;7;9;18}; C={-2; -1; 0; 8; 14;} є підмножиною множини натуральних чисел N.
5. А – множина квадратів усіх цілих чисел. Які із чисел 1; 25; 3; -9; 0,2; 6; 16 є елементами цієї множини.
6. Нехай А – множина коренів рівняння х2 − 2х = 0 , а В = {0; 3}. Знайти AB, АUВ.
7. Записати множину, перелічивши її елементи: В = {n│n – прості числа,  менші 20}.
8. Чи рівні множини {a, b, c, d} і {b, d, c, a}.  Відповідь обґрунтувати.
9. Відомо, що 28 мешканців будинку утримують котів і собак, 17 з них утримують котів, 15 – собак. Скільки мешканців будинку утримують і собаку, і кота?
10. Нехай А = {5, 7,9, 11, 12, 14, 15} і В = {5, 6, 9, 12}. Знайти об’єднання, переріз та різницю цих множин.
11. На першому курсі педагогічного факультету 95 студентів захоплюються спортом. З них 50 займаються волейболом, 48 – баскетболом, 36 – тенісом, волейболом і баскетболом -21, волейболом і тенісом – 15, баскетболом і тенісом – 18. Скільки студентів займаються іншими видами спорту, якщо 5 студентів займаються баскетболом, волейболом і тенісом?


Немає коментарів:

Дописати коментар