
І варіант
1. Яка з наведених рівностей є правильною:
а) 10–4 = –10000; б)
в) (–3)–3 = –
г) 
2. Як записати у стандартному вигляді число 3 500 000?
а) 3,5 ∙ 106; б) 3,5 ∙ 105; в) 0,35 ∙ 107; г) 35 ∙ 105.
3. Подайте число
у вигляді степеня з основою 9.
а) 9–3; б) 93; в) 9–2; г) 92.
4. Чому дорівнює значення виразу (1,6 ∙ 107) ∙ (9 ∙ 10 –3)?
а) 1,44 ∙ 104; б) 1,44 ∙ 105; в)14,4 ∙ 10 5; г) 1,44 ∙ 10 6.
5. Знайдіть значення виразу:
а) 16; б) –
; в) 8; г)
.
6. На одному з рисунків зображено графік функції
. Укажіть цей рисунок.
а) б) в) г)
7. При якому значенні k графік функції
проходить через точку А( – 8; 0,3)?
а) –1,6; б) –2,4; в) – 2,3; г) –8,3.
8. Знайти ОДЗ рівняння 
9. Кожному виразу поставте у відповідність його значення:
1.
А. 15
2.
Б. 125
3.
В. 0,25
4.
Г. 25
Д. 5
10. Обчислити
при 
11. Розв’язати рівняння: а)
; б)
.
Контрольна робота з теми «Раціональні рівняння. Степінь з цілим відʼємним показником. Функція у=k/x та її графік»
ІІ варіант
1. Яка з наведених рівностей є правильною:
а) (–4)–3 = –
б)
в)10–5 = –100000; г) 
2. Як записати у стандартному вигляді число 6 100 000?
а) 6,1 ∙ 104; б) 6,1 ∙ 106; в) 0,61 ∙ 107; г) 61 ∙ 105.
3. Подайте число
у вигляді степеня з основою 6.
а) 6–3; б) 62; в) 63; г) 6–2.
4. Чому дорівнює значення виразу (1,7 ∙ 107) ∙ (8 ∙ 10 –3)?
а) 1,36 ∙ 104; б) 1,36 ∙ 10 6; в)13,6 ∙ 10 5; г) 1,36 ∙ 105.
5. Знайдіть значення виразу:
а) 25; б) –
; в) 5; г)
.
6. На одному з рисунків зображено графік функції
. Укажіть цей рисунок.
а) б) в) г)
7. При якому значенні k графік функції
проходить через точку А( – 8; 0,4)?
а) –3,2; б) –2,4; в) – 8,4; г) –0,2.
8. Знайти ОДЗ рівняння 
9. Кожному виразу поставте у відповідність його значення:
1.
А. 18
2.
Б. 4
3.
В. 16
4.
Г. 2
Д. 8
10. Обчислити
при 
11. Розв’язати рівняння: а)
Немає коментарів:
Дописати коментар